Чи можуть християни мати зброю?

Чи можуть християни мати зброю?

«Оскільки добре організоване ополчення необхідне
для безпеки вільної держави,
право народу зберігати і носити зброю не повинно порушуватися ».

Друга поправка до Конституції США

Біблійне обгрунтування Другий поправки до Конституції США

3:00 ночі. Ти прокидаєшся від глибокого сну, почувши якісь звуки на першому поверсі. Хтось ломиться в твій дім! Що робити? Ти хапаєшся за телефон, але він не працює. Вибігаєш в коридор.
Там у вітальні якийсь незнайомець. Він повертається до тебе, і ти бачиш в його руці великий ніж. Незнайомець вимагає: “Приведи сюди свою дружину!”
Що робити?
Що ти будеш робити? Думаєш, сигналізація злякає його? Або пістолет завадить йому нашкодити твоїй дружині?
Чи можуть християни використовувати смертоносну силу, щоб захистити членів своєї сім’ї?

Багато років я вважав, що право “зберігати і носити зброю не повинно порушуватися”. Це є частиною Конституції США. І мені здавалося, це найнадійніша обіцянка з усіх інших прав визнаних Конституцією.
Однак, це все було лише теорією до “Бреді Білла” (“Бреді Білл” – це закон США, прийнятий у 1993 році, який вимагає перевірки анкетних даних перед купівлею зброї. Тепер, зброя може бути продана громадянину тільки зі схвалення ФБР).

Я трохи стріляв з синами з пістолета і з гвинтівки в таборі. Але зброя не була частиною мого життя. Мій батько кинув полювання ще до мого народження. Я ніколи не служив в армії, тому зброя для мене існувала тільки десь в телевізорі і в книгах, а не в реальному житті.

Коли ж я зрозумів, що законослухняних громадян намагаються роззброїти, я пішов і купив пістолет для захисту сім’ї. Я купив вживаний Smith and Wesson 38 special і разом зі старшим сином став освоювати стрілянину в закритих приміщеннях. Я пройшов навчання і став зберігати зброю під замком в будинку.

Захист будинку і сім’ї зі зброєю в руках

Але як християнин, я почав задавати собі питання: “Чи засновано на Біблії право захищати свій будинок і свою сім’ю зі зброєю в руках?”
Я виявив, що Біблія має багато чого сказати про зброю. Слово “меч” зустрічається понад 400 разів в Старому і в Новому Завітах.
Перший уривок, в якому встановлено право використовувати смертоносну силу для захисту будинку, я знайшов у Вихід 22:1 «Коли впіймають злодія, як вломлюватиметься, і поб’ють так, що вмре, нема злочину крови.»

Мойсеїв Закон, встановлений Богом для ізраїльського народу, заявляв, що якщо злодій убитий на місці злочину в нічний час, то власник будинку не несе за його смерть відповідальність. Якщо це сталося вдень, то вбивство злодія є злочином.(Вихід 22:2) Але зверніть увагу – мова не йде про загрозу членам сім’ї. Злодій (Не ґвалтівник, не вбивця) зазіхає тільки на майно.

У Новому Завіті Ісус вважав природним право на захист свого будинку. Луки 11:21-22 :
«Коли хтось сильний та озброєний пильнує свого двору, його майно в безпеці.
Коли ж надійде хтось сильніший від нього й його подолає, то забере у нього всю його зброю, на яку він покладався, і роздасть його здобич.»

Безпека в будинку з’являється в результаті озброєння, а не роззброєння.
Законослухняні громадяни, які володіють зброєю, є запорукою миру в своїх спільнотах. Зброя в будинку це стримуючий фактор проти насильницьких злочинів.

Найдивовижніший уривок з усього, що я знайшов, це веління Ісуса своїм послідовникам продати одяг і купити зброю. Луки 22:36-38 :
«Він же до них промовив: “А тепер – хто мас калитку, нехай її візьме, так само й торбу; хто ж не має, хай продасть свою одежу й купить меч.
… Вони казали: “Господи! Ось два мечі тут.” А він відповів їм: “Досить!”»

Ісус не забороняє учням мати зброю. Більше того – у декого з них зброя вже була. Він навіть запропонував спосіб купівлі зброї.
“Продай одяг” – показує важливість наявності зброї під час подорожей. Дане місце Євангелія не може бути витлумачено алегорично. Якщо припустити що мова йде про який-небудь “духовний меч”, то продавати потрібно “духовний одяг” … таке тлумачення тягне за собою ще цілу низку необґрунтованих спекуляцій, щоб обґрунтувати упереджене ставлення до зброї.

Ісус заборонив учням використовувати зброю під час свого арешту. Матвія 26:51-52 :
«Аж тут один із тих, що були з Ісусом, простягнув руку, вихопив свого меча й, ударивши. слугу первосвященика, відтяв йому вухо.
Тоді Ісус сказав до нього: “Вклади твій меч назад до піхви: всі бо, що за меч беруться, від меча загинуть.»

Ісус залишив учням право на носіння зброї, але нагадав їм про відповідальність за використання. Також він нагадав, що використання зброї створює ризик ескалації конфлікту.

Але чому Ісус повелів Петру заховати меч? У Євангелії від Йоана 18:36 пояснюється чому його послідовники не сваряться:
«Царство моє не від світу цього, – відрік Ісус. – Було б моє царство від цього світу, то сторожа моя була б воювала, щоби мене не видали юдеям. Але не звідсіля моє царство.»

Він не сказав, що його учні не мають права битися. Але оскільки Царство Його “не від світу цього”, то послідовники Ісуса не використовують матеріальну зброю, щоб вести духовну війну. Ми не намагаємося поширювати Євангеліє за допомогою меча. Ті, хто намагався це робити покрили ганьбою християнство.

Ще один вірш часто використовують, щоб обґрунтувати пацифізм Ісая 2:4 :
«Вони перекують свої мечі на рала, а списи свої на серпи. Народ на народ не буде меча підіймати, і не вчитимуться більше воювати.»

Закликає Чи цей вірш нас прямо зараз роззброюватися? Ні. Цей вірш описує прийдешнє Царство Бога, якого ще немає на Землі. У той час на землі буде такий світ, що зброя нам не знадобиться.

Але до настання цього часу ми повинні бути готові захищати себе. Зараз ми повинні слідувати велінню з книги пророка Йоіла 4:10 :
«Куйте мечі з лемішів ваших, а з серпів ваших списи! Слабосильний нехай скаже: Я – сильний!»

Але хіба Ісус не сказав нам, що ми повинні “підставити іншу щоку”? Матвія 5:39 :
«А я кажу вам: Не противтеся злому. Хто вдарить тебе в праву щоку, оберни до нього й другу.»

Описана ситуація, яка не несе загрози для життя. Ми повинні зазнати несправедливість до себе, заради миру. Але це не знімає з християн відповідальність захищати своїх ближніх від злочинного посягання на життя у вільному суспільстві.

Чи може християнин при якихось обставинах позбавити людину життя? Що це означає, коли Біблія говорить “Не вбий”?
Шоста заповідь, це абсолютна заборона всіх вбивств? Ні! Мова йде про навмисне несанкціоноване вбивство, а не про законну самооборону.

Апостол Петро писав, що віруючі не повинні бути вбивцями в 1 Петра 4:15 :
«Ніхто з вас нехай не страждає як душогубець або злодій, або злочинець, або як той, хто встряває в чужі справи.»

Умисне вбивство завжди є порушенням морального закону Божого.

Чи є Бог пацифістом?

Друге питання, яке я ставив собі: “Чи є Бог пацифістом?”

Він використовував меч, щоб обмежити доступ Адама і Єви до Едемського саду після гріхопадіння (Буття 3:24). Він стояв з мечем перегороджуючи шлях Валаама і його ослиці (Числа 22:23). Він з’явився Ісусу Навину в образі військового командира з мечем у руці (Навин 5:13-14). Він носить меч на стегні (Псалом 44:4). Він має меч двосічний (Одкровення 2:12).

Він каже, що умертвляє у Второзаконні 32:39 :
«Дивіться отже, що я, я – Бог, і нема Бога окрім мене; я вбиваю і оживляю, завдаю ран і зцілюю; ніхто з руки моєї не врятується.»

Бог не пацифіст. Він убив багатьох у потопі, і як показано в Біблії, маючи меч Він використовує його для відновлення миру і справедливості.

Роззброєння законослухняних громадян

Як ставитися до того, що уряд намагається домогтися миру, конфіскуючи зброю у законослухняних громадян? У Біблії описаний такий випадок 1 Самуїла 13:19-22 :
«Ні одного ж коваля, не знайти було в усій ізраїльській землі, бо філістимляни сказали були самі до себе: «Щоб євреї та не виробляли собі часом мечів і списів!»
І всі ізраїльтяни мусіли йти до філістимлян, коли хотів хтось наточити леміш чи заступ, чи сокиру або серп.
…Ось чому сталося, що в день битви під Міхмасом ні в кого з війська, яке Саул та Йонатан мали при собі, не було ні меча, ні списа; були вони лише в Саула та його сина Йонатана.»

У Біблії конфіскація зброї це метод, який використовує уряд для того, щоб зробити з вільних людей слухняних рабів.

Висновок

Право зберігати і носити зброю це не просто фрагмент з Конституції США. Це право дане Богом в нашому грішному світі. Засноване на Біблії.

Право на захист сім’ї проходить через всю Біблію від Старого Завіту до Нового. Ідея, що християни повинні підтримувати уряд, який роззброює громадян не відповідає волі Божій для нашої епохи.

Офіційне роззброєння передасть наші вулиці і нашу безпеку в руки озброєних злочинців і зайнятих співробітників поліції, які не можуть гарантувати нам безпеку.

Хоча християни зобов’язані зі зброєю в руках захищати свої сім’ї, немає ніякого біблійного виправдання для вбивства з помсти, ненависті чи політичних переконань. Християнство ніколи не повинно поширюватися за допомогою “меча”.

І в той же час, у нас є право на самооборону. Але ми повинні вирішувати, коли доречно скористатися цим правом, а коли недоречно. Існують складні рішення в нашому світі зла. Я сподіваюся, що мені ніколи не доведеться використовувати смертоносну силу для захисту своєї сім’ї. Але якщо мені доведеться це робити, я знаю, що це засноване на Біблії.

Друга поправка до Конституції США, що дає право “зберігати і носити зброю” заснована на Біблії і має бути підтримана християнами, які довіряють Біблії.
І навпаки – всяка спроба уряду роззброїти законослухняних громадян повинна зустріти опір з боку тих, хто сприймає Біблію всерйоз.

джерело zbroya.info