Домашня Церква » Подружнє життя » Виховання дітей » "Казкове світло дитячого серця" - психотерапевтичні казки

 

"Казкове світло дитячого серця" - психотерапевтичні казки

Автор: Людмила_Гридковець від 13-12-2019, 10:38, переглянули: 3063

"Казкове світло дитячого серця" - психотерапевтичні казки

Вийшла друком книга "Казкове світло дитячого серця" - психотерапевтичні казки.
Всі казки пройшли п'ятирічну апробацію і мають доведену дослідженнями ефективність.
Книжка з чудовими малюнками Руслани Ляшенко. А ще - казки окрім української мови мають і англомовну версію (перекладач Iryna Reformator). Тобто книга може бути подарунком і вашим друзям-іноземцям. Текст розміщений так, щоб не відволікатися на іншомовний варіант, тобто посторінково (сторінка українська, наступна ідентична - англійська), для кращого розуміння та запам'ятовування образів, ілюстрації зроблені ідентичними в українському та англійському варіанті.
Книга вийшла друком у видавництві "Книговир". Тобто книга має дві задачі - допомогти дітям в профілактиці та подоланні кризових переживань, та допомога у вивченні англійської мови. Має 148 сторінок, формату А4.
Рекламна ціна - 250 грн.( лише під час презентації), ліміт книг по рекламній ціні (собівартості) вичерпано.
Решта книжок - ціна 350 грн.
Для тих, хто купуватиме книжки для дітей із сірої зони, району ведення бойових дій, для дітей сиріт чи з малозабезпечних родин вартість буде 200 грн. навіть після продажу 200 прим.

Номер карточки для здійснення передоплати: 5168742209184021 (Людмила Гридковець).
Обов'язкова позначка: друк книги.
Після оплати через відправте повідомлення меседжер Гридковець Людмила , чи СМС чи вайбер (на тел.+380979103693) , повідомляєте дату оплати, і ПІП, номер телефону, місто та номер Нової Пошти куди відправляти книжки.


придбати книги можна також
у Львові - (тел. +380677186715 - Оксана Шкробут, +380677186714 - Мирон Шкробут)
в Івано-Франківську - (тел. 0981150728 - Юлія Атаман)

Долаймо труднощі разом з дитиною. Казкотерапія дитячих проблем.
Як працює психотерапевтична казка: науковий ракурс
Казки супроводжують нас з раннього дитинства. Проте не кожна казка набуває психотерапевтичних властивостей. В основі психотерапевтичної казки лежить психотерапевтична метафора.
Чим же відрізняється звичайна метафора від психотерапевтичної?
Метафори є основою багатьох оповідей, притч, казок, і засновані вони на образному порівнянні тих чи інших об'єктів. Проте звичайна метафора спрямована на розумове усвідомлення й аналіз того, що хоче донести співрозмовник, тобто вектор її дії спрямований на свідомість слухача. Натомість психотерапевтична метафора свою дію спрямовує на несвідоме людини, тобто на ту частину людської особистості, яка залишається поза нашим усвідомленням, але яка є активізатором наших власних страхів, невпевненості, тривог.

Свідоме та несвідоме
Значна частина людського життя минає поза свідомістю. І основною діючою складовою цієї частини нашого життя є наше несвідоме. Саме несвідоме впливає на емоції, поведінку, бо містить нерідко неприпустимі для свідомості переживання, події чи факти. Звісно, частину із них навіть при докладанні незначних зусиль можна усвідомити, інша ж частина так і залишається для нас прихованою таємницею, що розкривається потихенько протягом життя і заставляє постійно пізнавати себе, докопуватися до все нових та нових глибин нашого єства. Свідомість не допускає до себе неприпустиму для розуміння інформацію або ж така інформацію просто не знаходить місця у свідомому мисленні.
Певний досвідний матеріал, який наша психіка все-таки здатна прийняти, розташована в тій частині несвідомого, яка зветься передсвідомим (ргесотсІоиs). Інформація із зони передсвідомого зазвичай не викликає проблем і часто-густо стає усвідомленою без будь-якої терапії.
Свідомість акумулює всю інформацію, яка надходить від органів чуття, аналізує навколишню дійсність, налагоджує зв'язок із реальністю, а також виявляє причинно-наслідкові зв'язки подій, явиш, процесів.
Інформація, яка надходить до нас ззовні і на яку ми звертаємо увагу, потрапляє для аналізу в нашу свідомість, яка її і обробляє. Але інформація, яка прозвучала, але на яку ми не звернули уваги, потрапляє до нашого несвідомого. Якщо ця інформація надійшла не як цілеспрямована когнітивна установка, а як метафоричний образ, то потрапляючи в наше несвідоме, вона починає діяти відповідно до заданого напряму дії.

Особливості дії психотерапевтичної казки
Для психологічної допомоги дітям казкотерапію використовують як один із найефективніших способів психологічного впливу. Психотерапевтична казка не повинна чітко відтворювати події з життя дитини, інакше її свідомість активізується і інформації вже буде дуже важко пробитися в несвідоме. Саме тому в психотерапевтичних казках не застосовують просте відтворення проблеми дитини чи дорослого. Дитині через образи тварин, рослин, явищ природи дозволяють опосередковано пережити проблемні зони, і завдяки такій казці базові неусвідомлені деструктивні моделі поведінки замінюються конструктивними стратегіями взаємодії із зовнішнім світом і зі собою.

Як працювати з практичним блоком запропонованих казок
Запропоновані нижче казки спрямовані на подолання конкретних ПСИХОЛОГІЧНИХ проблем та розладів у дітей різних вікових категорій.
Безперечно, їх можна читати дітям і з профілактичною метою. При цьому спостерігається формування моделей адекватного реагування на випереджувальну реальність. Тобто дитина, яка прослухала кілька разів психотерапевтичну казку, при зустрічі із заявленою в ній проблемою буде позбавлена частково чи взагалі травматизації досвіду І спрямує психічну енергію не на руйнівні переживання, а на віднаходження конструктивних моделей поведінки для вирішення проблеми.
Як показує досвід, швидкість проникнення метафоричних образів у несвідоме людини залежить від системи психологічного захисту. В дитини захисні реакції раціоналізації ще не набули патологічного характеру. Тож читаючи казку, слід обов'язково орієнтуватися на свого малюка. Для більшості дітей, щоб досягти бажаного результату, досить 1-3 рази прочитати казку. Проте деякі діти потребують багаторазового прочитання твору, але цю потребу вони мають озвучувати самі. Це відбувається внаслідок того, що дитина прийнявши запропоновану базову модель, не може знайти внутрішнього психологічного резерву для її втілення, тож звертається з проханням ще і ще раз прочитати їй казку (або читає сама), таким чинам поступово формуючи в собі мотиваційну впевненість до зовнішньої дії.

Кількаразове прочитання казки не означає повторювання казки упродовж одного дня. Батьки мають чудову можливість читати малюкові казку перед сном І цим самим посилити її ефект. Коли дитина лягає до свого ліжечка і перебуває в стані напівдрімоти, її свідомість зменшує свою активність, і інформація має більше можливості потрапити до несвідомого.
Психотерапевтичні казки не потребують обговорення з дитиною. Інакше їхній ефект буде знижено, адже при обговоренні прочитаного інформація переводиться у свідомість і включає переважно раціональні механізми психіки. А як відомо, біль, страх, невпевненість, базова недовіра до світу не належать до раціональних конструктів, і взаємодіяти з ними, аби їх подолати, можливо лише на їхньому просторі, тобто на рівні несвідомого.

"Казкове світло дитячого серця" - психотерапевтичні казки





Категорія: Виховання дітей, блог Людмили Гридковець, Поради психолога

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам Зареєструватися або увійти на сайт під своїм ім'ям.
<
  • Публікацій: 0
  • Коментарів: 0
  • ICQ:
19 грудня 2019 13:10

vadimvirred

Цитата
  • Група: Гість
  • Реєстрація: --
 
Легкий Заработок в Интернете от 10 000 - 15 000 рублей в день

Сайт:
t.co/588xCBrOyU


Додавання коментаря

Им'я:*
E-Mail:
Коментар: